sâmbătă, 2 februarie 2008

Leapsa

am primit leapsa asta de la gadjodillo.

“Regulile de aur si nisip:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.”

As vrea sa incep prin a va spune ca ma simt minunat. Am sentimentul ca cineva ma baga si pe mine in seama. E ceva extraodinar. Copiii se joaca si cu mine. Am fost acceptat. Victorie!

Am luat cartea cea mai apropiata - "Memoriile lui Hadrian" de Marguerite Yourcenar. E cartea cea mai valoroasa pentru mine. Fara cartea asta as fi mort. Pastrez in ea totul de la bani la hartii imporante, cateva poze etc. E cartea mea preferata de pe vremea cand citeam "H"-ul din faţa lui Hadrian.

citez:

Inspectarea lucrarilor necesita un du-te-vino zilnic printr-un labirint de masini, de scripeti complicati, de fusuri de coloane pe jumatate ridicate si de blocuri albe, cladite neglijent sub un cer albastru. Regaseam aici ceva din nervul santierelor de constructii navale: o corabie despotmolita gata sa navigheze spre viitor. Seara, arhitectura ceda locul muzicii, ea insasi invizibila constructie. Am practicat, mai mult sau mai putin toate artele, dar cea a sunetelor este singura pe care am exersat-o fara intrerupere si in care imi revendic o anumita pricepere.
Leapsa merge mai departe la :

debo
nagual
gri urban
ywanklan
vizireanu
manuela

Un comentariu:

Anita-san spunea...

saru'mana ptr. leapsa. accept! :)