vineri, 28 noiembrie 2008

body of lies

m-am uitat la "body of lies". cu leo di caprio şi russell crowe. când am văzut că e cu americani şi terorişti am vrut să ies din sală. nu am ieşit, că mă cinstise gabi :x. vi-l rezum să nu vă mai uitaţi la el. nişte americani deştepţi şi foarte avansaţi din punct de vedere tehnologic vor să prindă nişte terorişti primitivi. americanii ăştia colaborau şi cu serviciile de contraspionaj iordanian, al căror şef era unu hani, interpretat de mark strong . personaju' meu preferat din film. deştept. arogant. şarmant.

văzînd că nu se pot apropia de terorişti ca dracu de tămâie, ce idee credeţi că îi vine în bibilică personajului interpretat de leo (roger ferris). ia să ne dăm noi terorişti şi să înscenăm nişte atacuri. proştii ăia or să vrea să ia legătura cu noi, şi aşa îi prindem. genial. dar n-a mers. nenea ferris a ajuns în mâinile teroriştilor. ăştia l-au pus în faţa unei camere. cam ca la videochat aşa. pe urmă au început să-i dea cu ciocanu de şniţele peste unghii. îl durea rău pe ferris. atât de rău încât ţipa şi scrâşnea din dinţi. mai zicea şi cate un "oh fuck". deşi i-au frăgezit vreo două degeţele, băiatu stătea băţos şi călare pe principii. l-a scuipat în faţă pe marele lider. lideru s-a şters repede cu dosul palmei. doar nu era să stea tot filmul cu scuipatul lui leo pe obraz. şi, când să-l omoare pe leo în bătaie, intra contraspionaju iordanian, împuşcă teroriştii si îl salvează pe leo. sau ce mai rămăsese din el. oricum, a terminat filmu' mai viu decât în titanic.

Niciun comentariu: