marți, 21 iulie 2009

am revenit, pui frumoşi

am fost într-un loc în care erau multe afişe cu mega spectacolul "vrea prinţesa mea la mare". porumb fiert, cocalari, scoici, buci, nisip, cremă, bere, atveuri, plozi, epavă, soare, durere, minore, horă, unguri, prea multă vodcă, cuburi, gagicute, mici, branza topita.

la o grădină de vară cânta o femeie. şi îmi plăcea, aşa, vocea ei. chiar mergea. suna chiar promiţător. mă gândeam că tanti aia ar putea să facă ceva cu muzica. pe urmă am aflat că pe femeia aia o chema maria dragomiroiu.

era pe stradă un moşulică violonist. gabi s-a dus cu mai multe zecemiuri şi a cerut dedicaţii. el îi cânta în strună. i-a băgat "uite aşa aş vrea să mor" şi "puşca şi cureaua lată". ungere.

o tipă mi-a zis că frizura unui băiat contează 80%. eu aveam părul răvăşit de briza moale. mă simţeam de parcă ar fi vrut să-mi scrumeze în cap. restul de 20% erau hainele.

am postat pe blog înainte să fac duş. vă daţ seama cât vă iubesc de mult.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ti-a placut Maria Dragomiroiu?
Ai stat cu capul in soare?

Maria Dragomiroiu spunea...

bah hahalelo..adik verosimil ala...c are mah maria dragomiroiu...vezi k poate uh ai stat cu capul in soare sardino....cat despre tine bv tie! ma bucur ca iti place vocea mariei:X