vineri, 16 noiembrie 2007

Din preputzul intelepciunii

In tara poetilor, manelistul este rege! Am cules niste maxime cu o deosebita valoare simbolica si estetica.
Imi permit sa le modific forma, d30arecE ele er4 $criise q talenT shy noo sE antelegia n!mik. In plus de asta, ma zgarie pa ochi!

#1 Am talent in stil Versace, ma imbrac la 4 ace.

#2 Am talent in stil Armani, am innebunit dusmanii.

#3 Noaptea altii stau si dorm, eu fac bani prin telefon / Combinatii de tot felu' ca sa-mi umplu portofeu'.

#4 Am talent si sunt versata, din revista decupata.

#5 Nu sunt vorbe la misto, viata mea e Mario.

#6 Am talent in mare stil, fata, spate si profil

#7 Ce sa fac? Sa-ti dau fata mea...corpul meu???....e greu daca nu ti le-a dat Dumnezeu.

#8 Am talent sunt unicat, si de toti apreciat.

#9 Din cap pana in picioare, am haine originale.

#10 Din spate, din lateral corpul meu e criminal.

Niciun comentariu: