joi, 1 noiembrie 2007

Muschiu'


Oamenii in varsta habar n-au ce sunt muschii, sau, in cazul femeilor, dimensiunile ideale. Pe vremea lor, mass media nu transmiteau astfel de continuturi. Mi s-a aprins un bec cand am vazut poza asta pe un site. Eu am trait pe viu aceasta experienta. Eram la tara si i-am spui lu' mamaie ca tre sa plecam, pentru ca am treaba. M-a intrebat ce treaba. I-am zis ca tre sa merg la sala( nu sufar :P). Au urmat intrebarile: "Ce sala? Ce-i aia? Cum adica?". I-am zis ca e un loc in care te duci si ridici greutati, tragi de fiare, si faci muschi. Nu a inteles, desi i-am explicat detaliat. Mi-a zis ca e o gramada de treaba prin curte. Decat sa ma duc acolo, mai bine o ajut pe ea. I-am tot explicat, insa fara rezultat. Ca sa inteleaga, i-am aratat bicepsu' :D. Reactia ei a fost ceva de genul: "asa, ce trebuie sa vad". Ea vedea doar o mana. E ca si cum ai arata o limuzina BMW unui somalez.

Un comentariu:

Anonim spunea...

in poza aia schwar.... zicea i'll be back acum zice doar au my back