marți, 18 decembrie 2007

21

in urma cu 21 de ani, pe timpul asta, se nastea cel de-al 2-lea copil al familiei Panfil. familia l-a supranumit "cel mai de pret lastar al arborelui nostru genealogic".
in cercurile selecte este cunoscut sub numele de "Domnul Emanuel".
sa fie clar, cine nu imi zice "la multi ani" o incurca. o sa-mi dedic urmatorii 79 de ani(da, eu o sa traiesc fix 100 de ani, asta e scopul meu in viata)asigurandu-ma ca viata voastra va fi un cosmar. va multumesc pentru intelegere. nici nu stiti cat inseamna pentru mine.
p.s. urarea care ma unge cel mai mult pa suflet primeste un premiu semnificativ, in bani sau in produse, in functie de optiunea personala.

6 comentarii:

Anita-san spunea...

la multi ani panfil dud!!!! ce mi-ai luat de ziua ta?

Monstru Marin spunea...

ms. nu pot sa-ti raspund la intrebare pentru ca m-ai incuiat. as fi vrut sa -ti pot da un raspuns oricat de stupid :)

Cris spunea...

In sfarsit am gasit confirmarea ca azi e ziua ta si ca am retinut corect data! Ti-am zis la multi ani si pe mess, dar nu m-ai bagat in seama, asa ca o fac si aici public: LA MULTI ANI!
P.S.:sa-i iei ceva frumos Anitei care sa poata fi impartit cu mine:)

Monstru Marin spunea...

multumesc puiule. pe mess nu am vazut nimic, altfel te-as fi bagat in seama :)o sa va iau ceva frumos pe care sa-l impartiti. probabil un suc :)))

Anonim spunea...

La multi ani! Astept premiul in seara asta :)

Anonim spunea...

Puteai sa zici si tu dinainte ca e ziua ta.. eu am aflat la 10 zile dupa.. 8-|