miercuri, 19 decembrie 2007

horoscopu la mine

"Pastrati-va calmul, ca sa nu aveti probleme cu sanatatea! Daca va urcati la volan, ar fi bine sa conduceti mai prudent decat de obicei."
cam asa suna o parte din horoscopul meu de azi.(eu, in fiecare dimineata pe nemancate/nebaute, citesc horoscopul)
am luat-o ca pe o amenintare. cu astrele nu te joci.
eu nu prea am inteles ce treaba are jupier( planeta mea <3) cu volanul. oare pe bicicleta am voie sa merg?
in fine, dupa ce am stat si m-am gandit, raspunsul a venit de la sine.
azi nu era o zi buna pentru condus, deoarece :

Soarele in Sagetator, la 26°36'
Luna in Berbec, la 15°50'
Mercur in Sagetator, la 27deg;19'
Venus in Scorpion, la 15°47'
Marte R, in Rac, la 4°58'
Jupiter in Capricorn, la 0°01'
Saturn in Fecioara, la 8°33'
Uranus in Pesti, la 15°02'
Neptun in Varsator, la 19°54'
Pluton in Sagetator, la 28°39'
Nod Nord R, in Pesti, la 29°59'

makes sens. doesn't it?

2 comentarii:

Anita-san spunea...

dud, puteam si eu sa iti spun ca nu tre' sa conduci :))

Monstru Marin spunea...

dupa asta ti-ai dat seama? Soarele in Sagetator, la 26°36'