duminică, 20 ianuarie 2008

ultima mea vizita la penny

vine mama si imi zice ca trebuie sa facem cumparaturi. m-a rugat frumos sa o luam si pe tanti lenuţa, că e batrana si amarata, si nu are pe nimeni. ce puteam sa fac? am luat-o.
am ajuns la penny market. (mama de acolo prefera sa faca aprovizionarea. cica e mai ieftin. bullshit.)
am ajuns acolo si nu erau carucioare. unu, pentru ca le fura tiganii. doi, pentru ca era foarte aglomerat( e weekend , dooh!). vede mami un mos care avea intr-un carucior doua pungi. il intreaba daca ii da carucioru. mosu a zis ca l-a promis altcuiva. mai face mosu 10 pasi, isi ia pungile si lasa carucioru' in mijlocul drumului. l-a luat mami si am inceput sa facem cumparaturi.
am terminat de facut cumparaturi. ne-am asezat la coada. am asteptat o ora si putin pana sa ajungem la casa. la casa mai erau doua persoane in fata noastra, cand am auzit ca s-a stricat casa. era casa 11. ne-au zis ca se deschide casa 14, si ne-au invitat acolo. desi casa 14 era rezervata pentru astia care asteptasera la casa 11, nimeni nu a tinut cont de asta. s-a format acolo o coada de speriat. eu nu m-am speriat. mama da.
tanti lenuta s-a dus sa astepte iar la coada. mama a zis sa mergem si noi. eu am insistat sa ne pastram randul, si dupa lungi negocieri am ajuns in fata casei 14.
aici, era aceasi vanzatoare de la casa 11. am pus produsele pe banda. dupa ce ne-a scanat mai bine de jumatate din ele, o vad pe vanzatoare ca apasa disperata pe o tasta. "s-a blocat". tunete si fulgere! asa ceva nu se poate.
vine o alta vanzatoare sa repare casa. in miscarile ei disperate, tuta care ne scanase produsele, scosese un cablu care intra in casa. cred ca d-aia se stricase si casa 11.
sunt revoltat. vreau sa le fac celor de la penny ceva care sa-i doara. o sa le iau numele in desert. pennys market. HA HA! HA HA!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am fost la un penny din asta cand am ajuns odata in alexandria la ai mei. e groaznic. murdar pe jos, produse expirate, vanzatoare irascibile... nu-i de mirare ca e ieftin.

Monstru Marin spunea...

din ce am vazut eu preturile sunt ca la cora, uneori mai mari :|