duminică, 2 martie 2008

The Bucket List

m-am uitat la The Bucket List. film bun cu actori buni. Jack Nicholson si Morgan Freeman. filmul are un scenariu! doi neni care au cancer impart aceasi camera de spital. unu e mecanic, iar celalalt e bogat.
si, tot luptandu-se cu agonia bolii, vomand in buda si strangand din dinti, le vine o idee. ce-ar fi daca si-ar trai ei viata la maxim. sa faca lucrurile pe care nu le-au facut si ar fi vrut sa le faca. si intocmesc o lista. bucket list, pe numele ei mic. mai incolo vedeti voi ce se intampla daca urmariti filmul.

vreau sa retin ideea de bucket list, care e un fel de wish list. va pot spune chiar si doua elemente din bucket listul meu. sa prind un peste foarte mare, si sa trag cu kalashnikovu'. in aer. nu va spun alt elemente din acelasi motiv pentru care voi nu iesiti in curu' gol pe strada.

acum o sa fac pe vorbitoru motivational. nu o sa-mi iasa pentru ca am slitul inchis. (ce gluma de stendapcamedi!) (o sa revin la tema asta intr-un post viitor).

ideea e ca toti aveti bucket listuri. si, ca sa va impliniti dorintele, aveti nevoie de timp/bani/ambitie/curaj. ce nu stiati voi, e ca sunt unele dorinte care se pot implini doar batand din palme. cum? simplu! scuipi in palma si incepi sa aplauzi.


p.s: puteti sa-mi spuneti si voi doua dorinte de-ale voastre. nu ca m-ar interesa, dar eu v-am zis voua!

Niciun comentariu: