marți, 15 aprilie 2008

si tancul pe autobuz, care e mai sus?

in troleu, o fetita si un baietel cu ma-sa mare. baietelul mediocru. fetita, un ingeras. asa vreau sa fie si copilu' meu daca e fata. copiii astia mancau cozonac. tineau feliile mari cu ambele maini si mancau tacticos. parca erau veverite savurand o ghinda. la un moment dat, fetitei i s-a rupt din felie o bucata si a cazut pe jos. pe podeaua troleului era noroi pentru ca a plouat, iar oamenii nu s-au descaltat la intrare. a luat bucăţica de jos şi a suflat spre ea, sa indeparteze microbii. era aproape neagra. a vazut-o ma-sa mare si i-a luat-o din mana la timp.
in acelasi troleu, o roacarita terminata s-a uitat la mine tot drumu. era rupta. toata cavitatea bucala era plina de metale. in rest, negru peste tot. se uita insistent si suparator. nu doar ca she turned me off, dar m-a si scos din priza! nu m-a mai privit cineva atat de insistent in viata mea. mi-a violat intimitatea. nu am putut sa ma uit la ea mai mult de 0,5 sec, pentru ca ma lua cu friguri si tremureli.
peste vreo 4 ore, cand ma intorceam acasa m-am intalnit cu ea pe strada. era cu prietenu. m-a fixat cu privirea, pana am iesit din raza ei vizuală. oare ce vedea ea la mine? sunt constient ca sunt cel mai sexos mascul din europa centrala si de est, dar totusi.

Niciun comentariu: