sâmbătă, 24 mai 2008

detergent

ce am mai vazut eu zilele astea:

#1. o fetita se juca fotbal cu ma-sa.(impreuna cu ea, evident. nu fiti sadici)
#2. un baietas trendinez avea un accesoriu care o sa devina the next big thing in materie de fashion. era un fel de curea, de care era atasat un buzunarel din denim. cureaua nu mai avea rolul de a tine pantalonii sa nu cada in vine. era pusa peste pantaloni. cand l-am vazut mi-a venit in minte imaginea shakirei.
#3. am vazut un filmulet la care am ras cu lacrimi. limbajul e vulgar de tot, dar nu asta starneste amuzamentul. va recomand sa-l vedeti o singura data. pe urma o sa vi se faca mila de protagonist. umor grotesc si de prost gust, de cea mai proasta speţă.

repet, se injura urat de tot. d-asta nici nu-i dau embed.

link aici.


sa nu va schimbati parerea despre mine. si arghezi facea d-astea :D

Niciun comentariu: