luni, 12 mai 2008

ouă de prepeliţă

vorbeau doua colege despre o melodie. tocmai o ascultasem si eu pe vibe fm. era ceva cu "i'm walking down the streets with my nikeys on". de fiecare data cand vibe fm baga melodia asta, eu schimb postul. nu schimbasem postul de mai bine de un an pana sa apara melodia cu pricina. mi se pare ca se comite o nedreptate. o nedreptate fata de muzica. eu nu ascult piese comerciale, in general. melodia asta e comerciala si la propriu si la figurat. e piesa platita.

le-am zis fetelor ca nu-mi place piesa, si ca e urata si de prost gust. ele erau incantate. mi-au zis ca tine de mentalitatea asta tipic romaneasca sa bla bla bla bla bla bla bla. in loc de bla bla bla bla bla, ele au zis altceva. dar nu am mai ascultat pentru ca nu am vrut.

sunt unii oameni rai care nu vor ca altora sa le mearga bine. ele au insinuat ca eu am o problema cu faptul ca nenii, care canta purulenta melodie, fac reclama pe faţă. mie pur si simplu nu-mi placea melodia. era groteasca.

sunt o gramade de melodii "comandate" in lumea muzicii. in ultimul timp am ascultat Busta Rhymes - Pass The Courvoisier - reclama la coniacul care se zice ca era bautura preferata a lui Napoleon. ( ei nu zic asta in piesa, am citit eu pe wikipedia cand am avut de facut o lucrarica pt scoala). cu melodia asta nu am nimic. e ascultabila.

probabil cand o sa-mi iau si eu adidasi nike, o sa ma regasesc in piesa, si nu o sa mai schimb postul de fiecare data cand ea este difuzata. pana atunci, muie becali!

Niciun comentariu: