vineri, 3 octombrie 2008

cum să-ţi verşi nervii

eram în metrou. un baiat de baiat stătea pe un scaun de scaun şi asculta muzică la căşti. mesteca o gumă. de fapt o molfăia. o tanti se duce la el. "nu mai molfăi în halul ăla, că-mi întorci stomacul pe dos". el nu a auzit, avea căştile în urechi. "cu tine vorbesc golanule, vrei să vomit?". el nimic. femeia s-a enervat că nu e băgată în seamă, şi i-a dat cu mîna peste şapcă. "răspunde mă, că chem securitatea ... forţele de ordine". "atîţia oameni maturi aici, şi nimeni nu face nimic".

nu era nebună. nebunii care circulă cu transportul în comun sunt inofensivi. respira alert şi avea ochii umezi. cred că-i murise cineva. vroia doar să se descarce şi nu avea pe cine.

am mai asistat la o vărsare d-asta de nervi în scara blocului, în urmă cu cîţiva ani. am intrat cu un amic în scara blocului şi ne-a atacat vecina de la parter. femeia era trecută de 40 de ani şi avea mintea la locu' ei. a sărit pe băiatu' ăla, l-a pus jos şi a început să-i livreze palme în cap. plîngea isteric. "voi l-aţi alungat pe bărbatul meu de acasă". soţu îi dăduse papucii.

Un comentariu:

SeRkAn333 spunea...

:)) :)) :)) Cum il chema???