joi, 20 noiembrie 2008

continuăm

luate prin surprindere de situaţie şi pline de panică, fiicele împăratului au început să-şi pună întrebări serioase.
- cu ce mă îmbrac, fată, mîine la şcoală?, spuse sfera cu voce tremurîndă.
- îţi mai vine prelata aia de logan?, încercă venezuela să găsească o soluţie rapidă, eficientă, de durată şi fără mătreaţă.
- mi-a rămas mică. la spate îmi vine, dar la măneci e problema. mi se văd încheieturile, şi toţi bărbaţii numai acolo se holbează.
- toate ca toate, da pă martalogu' ăsta cum îl îngropăm?, ridică venezuela mingea la fileul de somon afumat.
- păi, uite la ce m-am gîndit. hai să-l îngropăm în datorii.
- cum aşa?
- eu nu mai am cu ce să mă îmbrac. mergem la mall şi-mi iau o prelată de Q7. aşa îl îngropăm şi pe tati, şi mă aleg şi eu cu o haină de firmă.



... to be continued

Niciun comentariu: