luni, 17 noiembrie 2008

dezmăţ

# la ora închiderii, în magazinu' teranova din cora răsunau manele într-o veselie. probabil că un angajat care tocmai a încheiat cu bine o altă zi de muncă a vrut să se relaxeze în timp ce strîngea prăvălia. mă mir că ziua nu bagă manele. n-ar fi nimic greşit în asta, pentru că toate hainele de acolo sunt pentru cocalari. pentru cocalari mici şi mijlocii. şi eu mai găseam cate ceva urat, şi când vroiam să-l cumpăr nu aveau mărimea potrivită. XXL-ul lor e L cel mult.


# băgam cu spor produsele scanate de vînzătoarea din cora în pungă când, deodată, stimabila mă întreabă pe un ton în ulei: "de ce vă uitaţi aşa la mine?". nu mă uitam în niciul fel. nu am stat mult să caut o explicaţie. de cînd m-am tuns şi sunt mai sexy cu 30%, orice privire a mea este ucigătoare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce-ai facuuuuuuuuuuuut?

Anonim spunea...

Hai că şi tu ai avut pantaloni de la Terranova.