miercuri, 26 noiembrie 2008

iubesc gogoşarii

vă ziceam că am primit un mail de la o profă şi că id-ul era ceva gen "pinkygirl". ei bine, aia era o colegă. am greşit. mii de scuze. eu nu mint decât atunci când trebuie. tot ce spun e real ca madrid.


prin frigul si ploaia asta, un aurolac priza prenadez sau poxipol sau cine ştie ce adeziv, şi umbla în pielea goală. eu cu geacă şi hanorac făceam "dâr, dâr, dâr". el mergea relaxat de parca fuma ţigara de după secs. ceea ce nu e exclus să fi făcut înainte, pentru că partenerul lui de suferinţă tocmai refăcea patu. erau vreo 4-5 plăpumi, 4-5 pilote şi 4-5 pături. în aer liber.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hm, de fiecare dată când intru pe blogul tău sunt singura vizitatoare. Asta mi-ar da de gândit.

Monstru Marin spunea...

sunt foarte mulţi, dar stau pe invisible.

Anonim spunea...

confirm...deja exista si galerii pentru blogu asta

Monstru Marin spunea...

da, galerii subterane.