vineri, 7 noiembrie 2008

18+

vroiam să mă uit şi eu la un film. în lipsă de alte recomandări, am intrat pe computergames să văd ce recomandă forumiştii. uitaţi ce zice unul dintre ei:

2 Big 2 Be True 11 - 6/10 - Mai mult pentru impatimitii seriei. S-a pierdut mult din ideea de start a primului film iar performantele actorilor lasa de dorit. Un film de vazut cu familia, in orice caz.

Cream Plosions 3 - 2/10 - Oribil. Efecte speciale jalnice, absenta totala a unei coerente narative, regie imbecila. Nu recomand.

Fresh Flesh - 7/10 - Cam elitist pentru gustul meu, dar Tori Black face tot filmul. O actrita exceptionala, mult peste comercialele Paris Hilton si Madonna.

Grandpa's Fuck Teens - 9/10 - O poveste emotionanta despre conflictul dintre generatii, teama de moarte, desacralizarea omului modern si pericolele globalizarii. Poate deveni usor una din marile capodopere ale acestui deceniu.


amuzant flăcăul.

via


bun. acum că v-am întărâtat, uitaţi câteva titluri de filme care pot fi vizionate în seara asta la tv.

Rocco´s True Anal Stories #14 Part 1
Special Time Cum Drippers #8
Slut Machines Part 2
Fuck This Face Then My Butt Part 1
Etudiantes Perverses #2 Part 1
Inside Peaches
Girls Gone Wild : Girl Power 10
The Doll House 03 - Zero Tolerance
Incredible Gulp

era şi un site cu nume mişto de filme xxx.

Niciun comentariu: