duminică, 30 noiembrie 2008

secsi păpuşe

mai întâi a venit una la mine. eu m-am ferit de ea, pentru că tata m-a povăţuit când am început să devin bărbat: "fiule, fereşte-te de femeia cu bot de iepure". şi aşa am făcut. pe urmă am văut cea mai frumoasă şi bună femeie din ultimii 22 de ani. era o combinaţie între angelina jolie şi adriana lima. vorba aia, îi bei apă din piz.. pahar. când dansa, ziceai să stă pe loc şi pământul se roteşte în jurul ei. deşi, fiind întuneric, era o vizibilitate de 90%, tipa era de cel puţin nota 9 (nouă). continuarea e nasoală.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pe noi partea nasoală ne interesează.

Anonim spunea...

:)) ...mi-a placut faza cu bautul din p....ahar!!:P nu ai si tu o poza sa demonstrezi ce spui?!

Monstru Marin spunea...

din păcate nu am. oricum, în poză nu puteam să-i imortalizez aura, energia şi aroma.