miercuri, 24 decembrie 2008

cine e taximetrist niciodată nu e trist

m-a transportat un taximetrist cu a doua la relantiu. 30 la ora maxim. şi cum mergeam noi agale pe străzile bucureştiului, a început să se plîngă de lumea în care trăim. între timp a trecut pe un portocaliu şi pe un roşu. cu ce am greşit eu că omu pe care îl cărase înaintea mea l-a intrigat pe el pînă la cer? clientu de dinainte fusese un moş de 60 de ani care a dat 18 milioane la trei curve să i-o sugă în boscheţii din spatele mecului de la romană. ca să se completeze, femeile i-au luat şi telefoanele, pe furiş, că doar e foame mare.

"bă, proşti unii, bă, proşti! cum să te duci la împuţitele astea şi să dai atîţia bani. în loc să-i iei la o studentă o garsonieră şi te duci la ea cînd vrei. şi ştii că-i curată bă. îi lingi pi&&& pînă nu mai poţi... o studentă curată, de la medicină".

pe urmă mi-a povestit despre o curvă superbă şi genială. cică avea femeia doi străinezi care îi luaseră cate un apartament. unu venea vara şi stătea cîte 2-3 luni, celălalt venea iarna şi stătetea tot cîte 2-3 luni. unu era italian, iar celălalt nu mai ştiu. tipa avea şi prieten stabil. un român pe care îl storcea de fluide şi de bani.

într-o zi, pe o ninsoare ca-n poveşti, tarfa asta a venit la el să o transporte pînă la casa italianului, care venise în românia şi avea nevoie urgent de o vorbă caldă şi un secs fierbinte. şi cum mergeau ei spre casă, ninsoarea se înteţea atît de tare încît nu mai puteau continua drumul. taximetristu' i-a explicat situaţia.

"mergem la mine şi continuăm drumul mâine". "problema e că am doar un singur pat...dormim împreună!?".

"nu-i nicio problemă".

a urmat cel mai tare anal din viaţa lui, povestit cu lux de detalii. am dat banu' şi am coborît. pe urmă m-a întrebat ce zodie sunt. i-am răspuns. mi-a zis că era sigur că sunt săgetător.

- 84?
- nu, 86!
- eşti tigru!

nebunaticu'! era şi un pui de astrolog.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru prima dată observ că sunt 2 vizitatori. :) Crăciun fericit şi tot tacâmul.

Monstru Marin spunea...

să ai parte de un crăciun mumos!

Anonim spunea...

Acum am citit şi articolul. Trebuia să torci şi poate îţi făcea o reducere.

.harlotha. spunea...

ai dat de taticul taximetristilor. nu t-a propus nimic pana la urma ??

Monstru Marin spunea...

ba da. mi-a zis că dacă nu am bani pot să-l sărut în ureche şi mă lasă să plec.

malina spunea...

am nimerit si eu vreo 2 din astia :)) unul incepuse sa-si planga de mila si sa-si blesteme viata mizerabila din care lipsesc, evident, femeile.fiind si destul de tarziu, mi s-a facut frica asa ca am preferat sa-mi continui drumul cu metroul.:))

RR spunea...

cred ca daca vrei sa faci un film care sa castige festivalul de la cannes,ursu de la berlin si crocodilu de nu mai stiu unde, mergi 6 luni cu taxiul neaparat seara tarziu si vorbeste cu taximetristii. In afara de faptul ca vei acumula experienta de viata cat pentru 3 ani mai iese si un scenariu savuros.
Hai la multi ani si in 2009 sa fim cu totii...altfel...