duminică, 21 decembrie 2008

"pac, pac", spuse pistolul

fusei în dumars. la ieşire, în faţă la club blue, unii se certau cu alţii. deşi eram la o distanţă destul de mare, o să încerc să reproduc schimbul de replici cât mai fidel.


- haweljaheaşwlkjh, awljheaşlwjea akejaae pă măta!
- ce mă, pă cine faci tu awelkajţekawje aekaweţak awşekj?
- să mă awkjeaşleaweaw pă tine bă.
- hau hau, bau bau, că îl sun pă giany!
- vă fac marsupiu, să n-am parte de herpes vaginal!

replicile nu au fost chiar astea, dar 1% din ce e aici s-a regăsit şi în discuţia lor. pe urmă au început să se bată cu pumnii şi cu picioarele. cocalari cu prinţese, cocalari cu cocalari şi prinţese cu prinţese. n-am mai văzut live bătaie ca aia. oameni căzuţi, oameni ridicaţi, oameni translataţi de viteza unui pumn. un nene a scos pistolu' şi a început să ţipe. deşi erau toţi claie peste grămadă, în jurul lui s-a făcut, instantaneu, liber pe o rază de câţiva metri. a tras două focuri. ultimele cuvinte pe care le-am auzit au fost: "să moara mama, intri la puşcărie". pe urmă am plecat, că doar nu era să stau să mă împuşce.

Niciun comentariu: