vineri, 19 decembrie 2008

plm d'or. (nu, nu am mâncat un "a", e o poantă la mijloc)

am văzut "entre les murs". filmul care a câştigat palm d'or-ul. ce pot să spun... cred că dacă mă uit două ore la un perete alb ies mai cîştigat. a fost genul de film care trebuie văzut fără sunet şi fără imagine. cu proiectorul stins.
sala a fost plină... de locuri goale. în total 11 oameni. 4 eram noi. doi au plecat la jumătatea filmului. am mai rămas 9, iar unu' de pe rândul de sus a adormit. m-am simţit ca în liceu la o oră plictisitoare.
regie de 2 lei. să vezi un film doar cu prim-planuri poate fi extrem de plictisitor. să nu credeţi că a fost artă abstractă sau că nu am înţeles eu filmul. dacă era aşa m-aş mai fi uitat la el de câteva ori ca să mă lămuresc. a fost pur şi simplu un film schilozipat de slab.

Niciun comentariu: