miercuri, 17 decembrie 2008

poveşti puşcăriceşti

eram la sală cu nişte băieţi. foşti puşcăriaşi, drogaţi, hoţi, ţărani, rataţi, tigani, cocalari şi bodyguaryi, oameni de înaltă conduită şi ţinută morală. s-a făcut un cerc concentric şi au început povestirile. era un fel ce cenaclu al elitelor străzii. cel mai respectat şi mai trecut prin şcoala vieţii a început să dezvăluie povestea cicatricilor de pe cap. era chel şi se vedeau perfect. erau vreo 3 şerpişori de diferite mărimi şi forme. culoarea era aceeaşi la toţi. culoarea pielii, normal, că nu puteau să fie verzi în picăţele. cel mai mic şerpişor avea vreo 3 centrimetri. cel mai mare era un fel de anaconda, cu multe, multe copci. "la ăsta mi-a dat cu cuţitu. m-a şi infectat bulangii". "să vezi cum îmi atârna carnea". "p-ăsta îl am de cînd am fost la pârnaie pă vreamea lu' ceauşescu". amintiri minunate dintr-o viaţă trăită la maxim.

pe urmă a rememorat cum a luat bătaie de la şapte inşi. "stăteam pă vine cu mîinile în cap şi ei dădea toţi". unu dintre ei avea bâtă de aluminiu. i-a spart arcada. apoi, nenea ăsta rezistentu a găsit explicaţia logică pentru care a rezistat cu vitejie în faţa atacurilor devastatoare ale inamicului. "injecţiile astea te face mai puternic. îţi dă şi adrenalina aia...". da, luase steroizi. da, d-ăia care se injectează în funduleţ şi te transformă în hulk. sau, dacă nu te transformă, îţi dau impresia că te-au transformat. kids, never do drugs. drugs are bad. mmmkay?.


a urmat la rând un alt povestitor. mai puţin experimentat. şi el fusese la pârnaie şi avea o cicatrice cu poveste, dar nu interesa pe nimeni, că el era doar un găinar. un amator. un novice. un profan. un baton cu susan.

alt băiat, bodyguard la bgs. faceam eu skandenberg cu el, şi mă miram de forţa lui. nu era mai puternic decât mine, de fapt nimeni nu e, dar era foarte, foarte apropiat. nu făcuse sala în viaţa lui. mi-a zis că a fost crescut la ţară. cu brânză şi ouă. avea o cicatrice mare în palmă. mi-a spus povestea ei. o poveste simplă, fără intrigi complicate şi fir epic împletit în 14, 46 sau 55, evident, toate aceste tramvaie ajungând la cora . la ţară, în discotecă, scandal. o curve la mijloc. adversar era mitu zis tâmpitu, doamne ce da bine cu cuţitu. omu' nostru s-a băgat în luptă "bare hands", cum ar zice americanii. mitu a scos cuţitu. el a scos palma. şi, cum palmă < cuţit, mitu won and also got the hoe.

bă, voi sunteţi nesănătoşi, vedeţi cât am scris?

2 comentarii:

RR spunea...

Hahah baietii da' baieti si povestile lor nu mor niciodata :-) Prefer sa-i ascult pe ei decat s-o vad pe pseudo Xena, scroafa aia retardata de Nikita - cum se da Victoria Beckham.

Monstru Marin spunea...

;)