sâmbătă, 17 ianuarie 2009

bros pierdut, ofer recompensă!

cand doi îţi zic să te tunzi, te duci şi te culci. sau să te tunzi. 2 frizeriţe îndepărtau părul inestetic de pe căpăţânile unor omuleţi. un scaun era gol. gol puşcă. peste câteva minute a venit un nene burtos. avea halat d-ăla alb cum au frizerii.... sau măcelarii. credeam că vine să ne omoare. a întrebat cine urmează. eram eu, şi nu puteam să mint. unu, pentru că nu e frumos, doi, pentru că nu e sănătos. din câte am auzit, îngraşă.

m-am aşezat pe scaun. m-a împodobit frumos cu toate cele. i-am explicat cum aş vrea să mă tundă. se pare că nu a înţeles, pentru că m-a întrebat ce aleg între bros la linie şi bros pierdut. warner bros nu ştia. nici măcar mario bros. mi s-au înmuiat picioarele şi mi s-au umezit boxerii. mi-a picat falca. am ales bros pierdut, că suna mai mişto. pe urmă s-a dovedit că sunt un idiot. tiganu' m-a tuns minunat. sunt mai secsi ca niciodată. urmele care rămân în zăpadă de la adidaşii mei conţin sex într-o concentaţie letală. chiar suficient cât să omoare o femeie adultă.

şi cum mă uitam la preţurile de la frizerie, am văzut că există un serviciu numit "frecţie". costă 6 lei. să fie oare frecţie la picior de lemn?

4 comentarii:

RR spunea...

de aici ai invatat o lectie minunata pe care trebuie sa ma laud ca o stiam deja: cu cat frizerul e mai tzigan, mai burtos, cu degetele cat niste caltabosi si cu fata de fost macelar care si-a transat nevasta+amantul si i-a lasat in abator sa se relaxeze...cu atat e mai bun profesionist! Unul dintre cei mai buni frizeri pe care i-am cunoscut se apropie de descrierea de mai sus, iti poate tine teorie despre cele 65 de tipuri de bros cel putin 2 ore fara sa se repete iar salonul lui are un nume cel putin genial : "La Sandu Valabilu".

Monstru Marin spunea...

la sandu valabilu =)) e clar, acolo imi fac frizura când mă însor.

Anonim spunea...

Imi pare rau ca nu ti-am dat inca poza, dar promit ca o sa-mi fac tmp si o scot de pe telefon, asa vei putea sa arati lumii noua ta tunsoare si cat de secsi esti :)

Anonim spunea...

Te-a tuns ca pe Hitler.