miercuri, 28 ianuarie 2009

forrest gump

îmi povestea o tipă că s-a dus să aplice terapia ABA pe un puşti autist. adică să-l transforme din legumă în fruct, că mai mult de atît nu se poate face. într-o zi, băieţelu' a scos puţulica şi a pus-o pe masă. ea i-a spus: "bag-o în pantaloni, că altfel ţi-o mănînc". cum ar fi fost să-i răspundă ala micu': "păi de-aia am şi scos-o". singurele expresii pe care le ştia erau "pizda mă-tii" şi "vreau să mă piş". cine ştie pe unde le auzise. pe urmă, tipa asta l-a convins că nu e corect să spună "pizda mă-tii", ci "pista matiz". el a băgat la cap şi a început să strige glorios "pistaaaaa matiiiiiz".

eu nu cred că aş putea să ajut copiii autişti să se integreze în societate. i-aş explica unuia o data, de două ori, de trei ori, dar pe urmă i-aş zice pă şleau: "bă, tu ori nu pricepi, ori eşti retardat".

3 comentarii:

bartleby spunea...

yeah !!
m-a placut forrest gump mai ales ca gasise o varianta in franceza!
mi-a placut stalker si apoi am vazut toate cele 7 filme ale lui Tarkovski
si Enigma....m-a innebunit un an!
si as putea sa adorm linistita daca mi-ai arata pozele alea
uite si tu cat ma ostenesc!

bartleby spunea...

:)

bartleby spunea...

gasisem*