duminică, 22 februarie 2009

cinşpe cai frumoş

mai jos sunt nişte căluţi şi nişte cote, copy-paste de pe gamebookers. vedeţi ce nume frumoase au? mai ales ăştia pe care i-am bolduit.

Kauto Star 3.00
Denman 5.00
Neptune Collonges 6.50
Madison Du Berlais 9.00
Exotic Dancer 13.00
Barbers Shop 15.00
Albertas Run 17.00
Notre Pere 21.00
Star De Mohaison 26.00
Air Force One 34.00
War Of Attrition 41.00
Halcon Genelardais 51.00
Big Bucks 67.00
My Will 67.00
The Listener 67.00

românii n-au nici un cal pe acolo. noi avem numai gloabe pe care le cheamă steluţa sau neluţu. ntz, ntz, ntz

2 comentarii:

RR spunea...

Cand mergeam la pariuri ma intalneam cu nelipsitul Nea' Dragomir, un mosulica la 60siceva care paria pe ultima liga de fotbal la englezi (conference);si castiga mereu. Eu pariam pe hockey-NHL. Am vrut odata sa pun pariu si pe cai, de distractie. Nea Dragomir sare ca ars, gesticuland puternic:
"Nuuuu!!Esti nebun??!Cum sa pui pariuri pe dobitoace?!Pai tu nu vezi ca nu poti sa ai incredere in oameni ca mine si ca tine cand e vorba de bani, daramite in dobitoace?" Mai sta 10 secunde respira adanc si zice: "Da' ce zic io doar bani, ca si cand e vorba de altele, nu poti sa ai incredere..."

Monstru Marin spunea...

nasol rău cu hocheiu din nhl. am pus un combo de 4 meciuri, şi nu mi-a ieşit decât unu. culmea, pariasem pe favorite, erau cote de max 1.70.