duminică, 15 februarie 2009

life and death


...sau nişte măceşe

3 comentarii:

RR spunea...

Misto; m-am holbat la ea cateva minute. Bine ca nu vad poza asta la scoala in clasa a VIII-a; s-ar fi dedicat cam 2 ore + comentariu pentru acasa care ar fi inclus cuvintele si expresiile "alegorie", "autorul a dorit sa potentzeze", "natura duala", "eternul ciclu viatza-moarte", "nemurire", "eternitate"; o paralela cu basmul "tinerete fara batranete...", cateva trimiteri la filosofia chineza, + o scurta bibliografie a autorului. Si daca n-as fi facut tema atunci macar Mioritza s-o stiu pentru nota 5.

Monstru Marin spunea...

comentariu de exceptie. multumesc!

Anonim spunea...

ce fel de biscuiţi? eu am abuzat de biscuiţi mai demult şi de atunci nu-i mai suport :( preferaţii mei erau cei dubli cu cremă ..mmm...Prinzen something something. Dacă stau şi mă gândesc bine erau cam tot un fel de metaforă ca şi fotografia ta..biscuit and cremă and biscuit again...