miercuri, 4 februarie 2009

scuzele de rigoare

văd nişte iepuraşi cum mişună pe la mine pe blog, şi eu ca putoarea ordinară nu mai scriu nimic. mi-e milă de cititorii mei. deşi nu pare, eu îmi pun destul de des întreabarea: "bă, ce le fac mâine de mâncare puilor mei". sunt zile în care puii mei mor de foame. când nu scriu, îmi vine în minte chipul fostei mele ţestoase atunci când nu o hrăneam cateva zile. era un fel de tristeţe combinată cu resemnare. avea o grimasă pe care putei citi : "bă, să mor io, eşti chiar nesimţit. n-ai obraz. dacă nu poţi să ai grijă de mine, dă-mi drumu în plm". şi i-am dat drumu în gârlă. vouă nu pot să vă dau drumu în gârlă. să ştiţi că îmi pasă de voi şi că vă iubesc sincer. vă promit că la toamnă o să organizez o întâlnire cu vizitatorii fideli. la toamă, pentru că aştept să vă mai înmulţiţi puţin. acum nu umplem locurile la o masă cu patru scaune. o să aveţi posibilitatea să mă atingeţi sau chiar să licitaţi pentru un fir de păr de-al meu.

ufff, parcă m-am mai liniştit acum.

să vă zic şi un "ştiaţi că". în moldova, broasca ţestoasă este cunoscută sub denumirea de "broscuţă cu covăţică". diafan de-a dreptu, nu?

Un comentariu:

Anonim spunea...

piu piu esti genial,uneori:))