duminică, 1 martie 2009

aston villa ftw

cred că o sa devin fan aston villa. în primul rând îmi plac pentru că mai mereu mă ajută la pariuri. în al doilea rând am citit mai demult un "ştiaţi că" din care am aflat că meciul lor de debut s-a produs contra unei echipe de rugby, în 1874. când noi mâncam mâncarea cu mâna, vorba lu' nea cătălin oprişan. s-au folosit reguli de fotbal într-o repriză şi reguli de rugby în cealaltă repriză. cum m-a lovit dragostea aşa brusc? pai uitaţi ce melodie bagă ăştia pe stadion când intră echipa pe teren. dacă aş fi jucător la aston villa şi aş auzi melodia asta cred că ar juca picioarele fără mine. la sfârşitul meciului aş scoate bucăţi de carne de-ale adversarilor dintre dinţi.

2 comentarii:

RR spunea...

Astazi voi fi in acelasi stadion cu Beckham, Kaka, Ronaldinho & echipa a carui fan sunt de la 8 ani. Majoritatea oamenilor pe care-i admir mi se par gigantici si ca fizic, nu stiu de ce; la astia probabil o sa ma uit de jos in sus cu binoclul.

Monstru Marin spunea...

din cauza lu' mass-media