miercuri, 25 martie 2009

frica de înălţime

era pe ultima pagină din ziarul ring o poză cu premierul boc stând pe vârfuri să pară mai înalt. tot făceau măgarii ăia mişto de el. ce aveţi bă cu omu? dacă aşa l-a lăsat pe el dumnezeu..
în primul rând, oamenii care fac mişto de defectele fizice sunt imbecili. în al doilea rând sunt idioţi.

ce m-aş duce la ăia care au scris articolu şi le-aş mânca seminţe în cap! nu-mi place e boc, e un sclav umil. îl apăr doar pentru că e nevinovat.

foarte des când merg pe stradă se uită oamenii la mine.  întâi la faţă,  pe urmă la picioare. se uită să vadă dacă nu cumva port tocuri. sau picioroange. nu e o senzaţie chiar plăcută. şi în plus, mereu când merg la ţară mă aleg cu o groază de cucuie. deci nu e bine să fii nici înalt.

domnu boc, nu vă mai ridicaţi pe vârfuri. nu e o ruşine să fiţi mic. şi ştefan cel mare era.

4 comentarii:

Anonim spunea...

observ că astăzi ai fost foarte prolific. Oare încerci să substitui calitatea cu cantitatea?

Monstru Marin spunea...

nu. am incercat doar sa iau putină atitudine. n-o să mai iau o perioadă, pentru că-mi ajunge asta pe care am luat-o acum.

Anonim spunea...

nu e bine să abuzezi. S-ar putea să ţi se aplece ...

RR spunea...

cand iesi pe strada sunt enorm de multi oameni care afiseaza "curiozitatea tampa de baba de palier" care se manifesta prin priviri critice...per total daca esti urat, se bucura dar reactia e de mila+compasiune iar daca esti frumos esti urat oricum sau fals sau tactu a fost securist. La peste 1.85m eu ma pot bucura de faptul ca vad peste capetele lor stresate in metrou si ca mai iau o gura de aer in plus; si incerc sa-mi dau seama daca cretinii complexati din multinationale care se imbraca la costum cand ceilalti nu o fac si se uita la umarul tau cand iti vorbesc rastit stiu ca de fapt in spatele mutrei tale serioase razi de ei fiindca au penisul mic.