joi, 5 martie 2009

homălăii de pe hi5

pe hi5 am primit tot felu' de requesturi de la toţi lăbarii şi de la toate piţipoancele. de exemplu, nelu m-a invitat ieri să fim prieteni.


nelu e pescar şi a vrut să mă invite la o partidă. de pescuit. s-ar fi ocupat de toate detaliile pentru ca eu să fiu mulţumit. mi-ar fi pus şi râma. în ac. dacă nu aş fi prins nimic, din generozitate, nelu mi-ar fi dat carasu lui. dacă peştele nu ar fi tras, nelu ar fi fost în stare să intre sub apă, să se ducă la pluta mea, şi să mi-o bage la fund.

nelule, regret că nu putem fi prieteni! ştiu că împreună am fi cucerit chiar şi cele mai adânci bălţi, dar nu eşti genul meu. sper să nu te supi. pupici dulci şi fir întins!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Io cred ca ti-ar fi pus altundeva râma... adica ar fi impins namolu' la deal..intelegi?

Anonim spunea...

@SilviuB
Nu stiu daca era vorba de rama..poate voia doar sa-i faca o clisma cu carne

RR spunea...

Cred ca tocmai l-ai ranit pe nelu si in sentimente si in orgoliu; nu o sa ma aiba incredere in cuceririle lui. In loc sa se apropie de natura o sa devina o curva materialista interesata de excursii la viena si coliere cu cristale. la naiba, cum de care cristale?!!

Monstru Marin spunea...

@silviub - greşit. râma şi-ar fi croit cale direct prin nămol, nu l-ar fi împins

@ parioru - clisma cu carne :))))))

@scufitzu - cristale scaraoţi d-alea

groparul intelectual spunea...

nelu nu e un labar sau un homalau, nelu e o specie.