sâmbătă, 7 martie 2009

manelist la volan

intraţi aici şi faceţi un test din care puteţi afla ce tip de şoferi sunteţi. eu sunt "profesor la volan". am ales la majoritatea întrebărilor primul răspuns. dacă alegi la toate ultimul răspuns eşti "criminal la volan", iar dacă alegi majoritar ultimul răspuns eşti MANELIST LA VOLAN!

vedeţi cum este descris manelistul la volan (click pe poză, că vă stricaţi ochii holbându-vă la puricii ăia)


dacă nu aveţi imaginaţie, sau dacă aveţi imaginaţie dar nu o aveţi la voi, vedeţi clipul ăsta să aflaţi cum se manifestă un manelist la volan.

aş dori să-i multumesc pe această cale lui nandos de la care am aflat de test şi de clip.

3 comentarii:

RR spunea...

am iesit "pilot la volan" :-) . Cica sunt corect si conduc frumos dar cateodata imi sare tzandara iar cand stiu ca legea nu ma prinde, bag viteza. La sfarsit ma intreaba daca nu vreau o slujba ca drive-tester.

? Intrebare: daca imbecilu ala s-a postat pe youtube, chestia asta nu constituie o dovada care sa poata fi trimisa la politie? Mi se pare supergrav ce face pe sosea si nu cred ca avea sub 100 la ora.

Monstru Marin spunea...

pai ar putea fi o dovadă, dar de unde îl iei pe gibon?

RR spunea...

zici ca nu se poate? dar daca il omora pe...Obama :-) il gaseau imediat. Hackeri,ip-u de unde s-a uploadat, inetrogari, cercetari,baza de date cu permise soferi masina mare, software cu face recognition, dau doua tre mii de euro pac-pac si-l nimereau!