marți, 14 aprilie 2009

bodyguardul marfă

# un bodyguard avea tatuat pe chelie un cod de bare. adică el e un produs. un produs al dragostei părinţilor lui. vă întrebaţi de ce un produs şi nu un rod? simplu, pentru că părinţii lui s-au înmulţit. sper că aţi prins-o, să nu fiu nevoit să bolduiesc "produs" şi "înmulţit".

# am văzut o grasă ciclistă. avea echipament d-ăla, bicicletă d-aia şi cască d-aia. de ce le avea? d-aia! iniţial am crezut că sunt doi pe bicicletă, dar m-am înşelat.

# în parc. o mamă către un copil: "du-te mami şi mai aleagă şi tu, să mai faci nişte muşchi". ăla micu stătea plictisit pe bancă lâgă ea cu o figură de parcă ar fi vrut să-i spună: " ...bă da nu mai pleacă asta odată la joacă să ma lase în durerea mea în pace..."

3 comentarii:

bartleby spunea...

imi plac scrisurile din pescaria ta!!
ioi ce-mi plac!!

bartleby spunea...

ai scris pe cafeneaua.com??

Monstru Marin spunea...

nu, nu am scris pe cafeneaua.com