luni, 6 aprilie 2009

pisicuţă, pis, pis,pis..

te-am visat azi noapte-n vis. de fapt a fost un coşmar. nu, nu mă alerga o grasă cu pierce în buric şi cu drujba-n mână. ăla ar fi fost un coşmar mic. am visat că am două pisici şi un câine care mănâncă mult. mult de tot. nu se mai săturau. le-am dat să mănânce tot ce aveam în bucătărie. după ce terminau de mâncat se uitau lung la mine să le mai dau ceva. nu lătrau, nu mieunau. pur şi simplu se uitau. mâncaseră cât două vaci şi tot mai vroiau. mă simţeam teribil de prost.


dacă m-aş duce la o tanti d-aia care interpretează vise cred că mi-ar fi spus ceva de genul: faptul că v-aţi simţit frustrat de incapacitatea de a furniza hrană suficientă unor patrupede relevă o teama ascunsă că nu sunteţi pregătit să fiţi tătic. aveţi senzaţia că nu dispuneţi de mijloacele materiale necesare pentru a asigura familiei un trai prielnic şi lipsit de griji. există şi posibilitatea ca, în viziunea dumneavoastră, sânii soţiei să fie insuficient de dezvoltaţi pentru o alăptare corespunzătoare a copilului.

dacă m-aş duce la o ţigancă vrăjitoare mi-ar zice aşa: frumosule, hai săţ esplic cum stă treaba. pisicile e duşmanii, iar câinii e prietenii tei. tu ai mai mulţ duşmani dăcât preteni, că raportu dântre pisici şi câini e dă doi pă unu. ei bine, toţ vrea să ia dă la tine. adică lumea e pă interes, dacă mă înţelegi ce vreau să zic.

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu

Unknown spunea...

genial :))))

bartleby spunea...

nu poti sa scrii atat de fain!!
e imposibil!