duminică, 3 mai 2009

distincţia mea

hindus a fost agăţat de o fiinţă umană care, după spusele lui, "ori avea cancer la corzile vocale, ori era travestit". mergea pe stradă şi travestitu' l-a întrebat dacă are un ceas. şi travestiţii au replici de agăţat. evident, la fel de inteligente ca un bărbat care crede că ar fi trebuit să aibă scobitură în loc de prelungitură.

pe mine m-a agăţat o curvă penală. d-aia ieftină care stă pe stradă. m-a întrebat dacă vreau să fut o fată. bineinteles, făcînd aluzie la ea, că doar nu m-a întreaba retoric. eu eram cu moralu' în vârf de băţ. i-am dat o replică de genul: "tanti, tu vezi cum arăt? eu nu plătesc". mi-a răspuns cu jind: "da, aşa e, n-am eu norocul să dau peste un băiat ca tine. esti distins". şi atunci mi-a venit în minte melodia lui mărgineanu. "toate mă cere, toate mă vrea, zice că le place distincţia mea".

Niciun comentariu: