luni, 1 iunie 2009

martini

trec pe stradă pe lîngă o babă. şi îmi zice: "ce înalt te-a făcut mama ta şi mama natură!". cred că a gândit cu voce tare. cum ar fi să mergi pe stradă şi să le zici necunoscuţilor: "bă, câta capu' ai!" sau "fată, ce ţâţe ai, natura şi mama ta au fost foarte generoase cu tine".


cineva a aruncat de la geam o coajă de banană. a trecut la câţiva metri de mine. oricum, chiar dacă mă ţinea tot reuşeam să mă feresc, pentru că am 40% evasion de la adidaşi. m-am abţinut să nu-i adresez clasicul: "arunc-oooooooooooooooooooooooo păăăăăă măăăăăăăăăă-taaa băăăăăăăăăăăăăăă".

3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare, dar nepericulos. Doar nepoliticos :)
Am avut o experienta similara, doar ca era vorba de un borcan cu muraturi, cand treceam pe langa blocul ala de la Costin Georgian care face legatura cu parcul. A cazut la un metru de mine. De atunci ocolesc :)

RR spunea...

Eu sunt printre nenorocitii care acum vreo 12 ani am aruncat un lighean de apa peste balcon.Apoi, in drum spre scoala am gasit in fata blocului o fata frumoasa care plangea de mama focului; era fleasca din cap pana in picioare.Am consolat-o si luat-o la mine s-o usuc (ma stia din vedere); si astfel s-a legat o fumoasa prietenie in care altruismul si dedicarea mea catre ea se bazau pe un sentiment continuu de vinovatie.

madalina spunea...

eu cu vara-mea l-am pus pe varu-miu sa faca pipi intr-o cana, ca vroiam sa stropim trecatorii. cum el n-a vrut, am improvizat si ii stropeam cu apa cu siringa cu acul pus. pana un nene a sunat la sonerie si ne-a parat. :-|