vineri, 26 iunie 2009

michael jackson

am fost să mă întâlnesc cu cineva. am ajuns mai devreme. şi, decât să stau în gheliştea soarelui, m-am gândit să o iau agale pe cărare. şi am ajuns la ambasada sua, acolo unde lumea se strânsese să-l omagieze pe michael jackson.

cabluri, camere, oameni, maşini. şi fani. mulţi fani. erau doi neni care îşi aduseseră posterele cu răposatu'. unu avea şi tricou cu michael. ăştia dă la presă au tăbărât pe ei, să le ia interviuri, chestii, trestii, lansete, plute cu beculeţe. şi ei se simţeau bine. se simţeau importanţi. se simţeau ca michael jackson la concertul din românia. se vedea pe feţele lor. erau genul de oameni care se bucurau de unicul moment de glorie din viaţa lor. doar au apărut la televizor. mai şi zâmbeau. cretini siniştri.

apropo de michael jackson şi de concertul lui din românia. de la noi din bloc, singurul care a ajuns la concert a fost luci de la parter. eram pui mici pe atunci. el s-a dus fără să le spună părinţilor. s-a urcat pe un gard şi a văzut şi el spectacolul.

când s-a întors acasă, toţi vecinii au putut auzi bătaia pe care a luat-o. parcă mă durea şi pe mine când auzeam ţipetele. a doua zi, la joacă. vine luci. noi am început să strigăm în cor: "michael jackson, michael jackson", reproducând cuvintele pe care i le adresa nea mitu în timp ce îi argăsea curu. răspunsul lui a fost genial: "da bă, dar l-am văzut pe michael jackson".

noi am râs ca proştii atunci. el avea dreptate. fusese cea mai tare prestaţie live pe care a avut-o vreodata regele muzicii pop.

6 comentarii:

bartleby spunea...

:)

RR spunea...

..in fundu' sufletului lui,monstru marin e sensibil si d'aia sa'ndragosteste fetele de el.Fetele viseaza la monstru marin cum viseaza Scarlett Johansson la Bill Murray in filmu' ala care nu e pentru toata lumea. Draga monstru marin, te rog sa-mi scrii o scrisoare frumuoasa pentru Scarlett Johansson ca sa o indragostesc de mine si sa fie mama copiilor mei.multumesc fuarte frumuos.

Anonim spunea...

pe mine mă enervează că brusc toţi au devenit fanii răposatului: "prima mea casetă..", "poate că muzica era de câcat dar ştia să facă show!", etc. etc.
..."poate că era un dubios, dar era de-al nostru!"
e amuzant (dar şi trist) să vezi cum oamenii îşi leapădă principiile în faţa morţii
silly humans!

Monstru Marin spunea...

nu scufitzule, te înşeli! de fapt, sufletul meu are un fund frumos, bombat şi nebunatic. d-asta se îndrăgostesc fetele de mine.

Anonim spunea...

Ce miroase a ego pe aici, monstrule.
Monstruos, as spune.

csik spunea...

poate imi p[oti explica cum a vzut showul de pe un gard cand stadionul e cat china deinalt...?
imi place ca ai imaginatie dar atat...
grow up