joi, 2 iulie 2009

dacia

avea unu scris pe dacie, undeva în spatele maşinii: "şi când te gândeşti că e din 1977...". nu am apucat să scot telefonul în timp util ca să pozez pentru că s-a făcut verde. da' mă credeţi voi.

părerea mea că nu gândeşti dacă te urci într-o dacie din 77. vă rog să mă credeţi. avea tati dacie din 89, şi mă simţeam ca o babă beată pe role stricate, pe gheaţă! asta când maşina avea onorabila vârstă de 15-16 anişori, bineinteles. când era nouă cred că zbura, dar atunci eram eu mic şi nu puteam să conduc pentru că făceam pipilică şi căcuţă pe scaunul şoferului. să conduci o dacie de 32 de ani e ca şi cum ai face sex cu o babă de 84.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai dreptate, un inconstient. acum imi trezesti nostalgii, gen cum am condus eu pana la mamaia cu dacia fara directie..si tata tipa la mine ca tot iau dreapta :))