joi, 21 ianuarie 2010

răul samaritean

am coborât cu mătura şi cu făraşu să dau jos zăpada de pe maşină. super distractie! am fost uimit cât de mişto poate fi să disloci blocuri imense de zăpadă dintr-o singură mişcare. nu mă mai jucasem cu zăpadă de o veşnicie jumate.

şi, cum mă distram eu acolo, a venit la mine o tanti roşie la faţă. mi-a zis că are şi fata ei o maşină acolo undeva, peste stradă, şi că mă plăteşte dacă le curăţ şi lor maşina. m-am blocat 56 de sutimi după care mi-am revenit. i-am zis un: "nu, mulţumesc", cu inima plină de atrii şi ventricule.

unii vor crede că sunt o putoare ordinară. altele că nu mai sunt gentălmenu' de care s-au îndrăgostit. realitatea e cu totul alta. tocmai văzusem cu o seară înainte un film despre viaţa lui buddha... solistul ăla gras de la formaţia aia de muzică de cilaut.

era vorba acoloşa despre înfrânarea plăcerii. am vrut să încerc şi eu.

dacă m-aş fi dus să le dau zăpada de pe maşină mi-ar fi făcut mare plăcere. pe lângă faptul că, fiica tipei, probabil o super bunăciune, udă până la picioare din cauza zăpezii, dar şi a vigorii masculine cu care aş fi manipulat făraşul, s-ar fi oferit la final să-mi facă un mumu. ceea ce nu s-ar fi ridicat cu siguranţă la nivelul primei plăceri, însă ar fi fost drăguţ.

aşadar, am renunţat la două plăceri, una mare şi una mică, doar pentru a găsi calea către iluminare, ci nu din alte raţiuni pământeşti.


4 comentarii:

Anonim spunea...

Good day, sun shines!
There have been times of troubles when I didn't know about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright stupid person.
I have never thought that there weren't any need in large starting capital.
Nowadays, I'm happy and lucky , I begin to get real income.
It's all about how to choose a correct partner who uses your funds in a right way - that is incorporate it in real deals, and shares the income with me.

You may ask, if there are such firms? I'm obliged to answer the truth, YES, there are. Please get to know about one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]

bartleby spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
bartleby spunea...

yuhuu!
esti pe calea cea buna! ai putea sa treci la musulmani, totusi, nu la budisti!
[mai ales ca e gata sa se dea legea "voalului interzis, in Franta, cel putin]

Loc de aruncat frustrari spunea...

Esti genial :) Ti-am descoperit din intamplare blogul si ... you've made my day!!! Merci ;)