miercuri, 10 februarie 2010

trei dinţi din spate

desi nu mai scriu prea des, omuletii mai intra pe monstrumarin. vreo 3-4 sunt fideli. vreo 10-15 ajung la mine de pe google cautînd diverse. câţiva dintre ei sunt foarte simpatici. un copilaş, probabil, se întreabă "cati dinti are monstrul marin?".

după calculele mele am, în mod sigur, 28. plus cateva măsele de minte. 2 sau 3, nu ştiu sigur. deşi, între noi fie vorba, la cât sunt dă dăştept cred că toţi dinţii mei sunt de minte. şi incisivii şi molarii, şi premolarii şi molarii. mai mult, cred că şi limba mea e de minte. chiar şi amigdalele. la mine-n gură e cultură. mie nu-mi pute gura dimineaţa. eu miros a carte veche.



8 comentarii:

Anonim spunea...

Nu numai ca nu ai minte multa, dar ai inceput sa te repeti, am mai vazut undeva tagu ala... si melodia e o telenovela proasta

Monstru Marin spunea...

e clar ca tu ai un dinte impotriva mea. si sigur nu e de mine. evident ca e o melodie proasta. data viitoare pun haus cum iti place tie.

casatorita spunea...

mai draga..eu te astept zinic..intru zilnic..
iti mai raman cativa de gasit..
ah..nu m-am prezentat de fapt..am bagat contul de google,am bagat open id..anyway..is 4tiro..sau "casatorita" ..

Monstru Marin spunea...

te stiu. esti de bază ;)

casatorita spunea...

:P..faina melodia ..sinead..faina de tot..cum de?
te-a lovit nostalgia?

bartleby spunea...

daaa...despre Sinead nu mi ajung cuvintele. Nu numai vocea, nonconformisml, ci mai ales versurile sale sunt grozave!
Si apoi tu esti frumos. Si frumusetea traieste intr-o frumoasa armonie cu intelepciunea.

Anonim spunea...

moama... ce te iubeste fetele. aaaa, femeile maritate, scuze. sau domnisoarele cu copil mic.
oricum, intrebarea e: citi fani adevarati pot incapea in "3-4 persoane"? 10? 15?
ca io as putea pune pariu ca sint mai muulti.

Ariadna spunea...

Asta cu gura ca cultura e geniala... Ma duc sa fac ceai de musetel, poate mai imi creste si mie un neuron pana maine!