marți, 9 martie 2010

pipi galben si cald cu miere si lamaie

m-am uitat la televizor în două seri. într-una din ele, în timp ce mâncam morcovul de la 12 noaptea, am văzut 20 de min din emisiunea un show păcătos. era zăvoranca invitată, cu o mare problemă. cineva îi pusese un pui dezbrăcat pe maşină. ea, ca o fată isteaţă, s-a pişat într-o sticlă şi a stropit puiul cu pipi, să dizolve farmecele.

cand am căzut la ţară şi mi-am belit genunchiul de-mi atârna rotula într-o aţă, mamaie mi-a zis să fac pipilică pe locul ăla. eu m-am confirmat ca un copil prost şi am început să mă piş apăsat, cu presiune şi ură, din dorinţa de a mă răzbuna pe bordură.

asta mi se pare o metodă bună de a scăpa de blesteme. calci pe o greblă, te pişi pe ea. îţi tai un deget când cureţi cartofi, te pişi pe cuţit. şi tot aşa.

stau şi mă întreb de ce dintre toate secreţiile corpului a fost aleasă tocmai urina. probabil pentru proprietăţile sale speciale. se cunoaşte încă din antichitate că pipipul are proprietati antiinflamatorii, antiseptice, analgezice, antialergice, suforifice, emoliente şi cicatrizante.

mai mult, urina influenteaze benefic mucoasa gastrica si are o actiune antiulceroasa.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Pipi galben si cald?!?!
Are you friends with Bivolaru?

Monstru Marin spunea...

of course we are. join us and we'll show you the path to spiritual and sexual enlightment.

Anonim spunea...

Nu face pe desteptul doar pt. prosti :"enlightment" al tau probabil se voia a fi "enlightenment".
Good luck!

Monstru Marin spunea...

iti multumesc. pupici.

bartleby spunea...

mai, cum sa-l corectezi pe Monstrul Marin pentru o greseala pe care a facut-o scriind la repezeala??? si acum toata lumea stie engleza, te credeam ca stii si daca nu te legai de un detaliu. ntz ntz..ce grotesc!! [o mai dai si anonima!!]

Anonim spunea...

bartleby,
1.felicitari pt. prepozitia "pe" inainte de "care".placut surprinsa.
2.daca am observat o greseala care cred ca se datoreaza nestiintei,mi se pare corect s-o sesizez.in primul rand din respect fata de mine,ca cititoare.
3.http://www.academiaromana-is.ro/philippide/distorsionari_2008/249-258%20NECULA%20Gina.pdf -iti recomand ca lectura.
4.m-as semna cu numele real,(blog nu am),dar mi-e teama sa nu se interpreteze ca ma laud (cu semnatura,de data asta).
Have a nice day!

bartleby spunea...

Nu-mi vine sa cred ca tocmai ai scris asta!!! cum sa crezi ca ai putea sa te lauzi facandu-ti numele de cunoscut? uf ce parere buna mai au unii despre sine!
Pe blog si pe mess nu ne corectam unii pe altii...sau nu in cazul asta, Monstrul Marin nu e incult, nu face greseli urate, si chiar daca ar face, e frumos, si trebuie sa-i treci totul cu vederea chiar de a-i fi Simone Weil !

Anonim spunea...

"...nu face greseli urate, si chiar daca ar face, e frumos, si trebuie sa-i treci totul cu vederea..." E frumos...ce?N-am inteles,dar nici nu stau acum sa-ti dezleg ghicitorile.Dar uite,hai,sa nu zici ca sunt chiar cotoroanta,o sa-ti trec tie cu vederea ca ai scris "a-i" in loc de "ai"(sic!).
The end!
Aplauze,va rog!

Anonim spunea...

Dar pe aici pe la tine nu scriu decat femei singure? Sau foste si potentiale fane?

Nicu spunea...

Cred IO ca dna sau dra academician nu este in niciun caz fana, in schimb dna sau dra bartleby este o dulce naiva careia ii place sa se joace de-a fana f muuuuuult...

Interesant ar fi de stiut daca dude asta care isi zice monstrumarin e demn de a avea fane :P

Iar IO nu sunt "fana" in niciun caz, ca am coaie!

Si totusi citesc pe blogul asta

Ha, ha, ha, ha!!! :D:D:D