sâmbătă, 24 aprilie 2010

un tip simpatic

la postul ăsta am primit un comentariu de la un stimabil domn vladimir. zice aşa:

baietel, am decis sa arunc pe fereastra niste minute din viata mea si ti-am citit blogul. e trist. vreau sa spun ca e trist de cat de prost poate fi un om.

nu vorbesc de pseudo-rebeliunea de care dai dovada (daca te intreb impotriva cui sau ce protestezi sunt convins ca habar nu ai...), ci de seninatatea cu care iti afisezi prostia si incultura, incepand cu prezentarea pompoasa din profil. iar chestia cu "neurogical nerves" m-a dat pe spate.

in concluzie, pustiule, mai pune
dracu' mana pe-o carte si lasa laba, ca obosesti inainte de vreme...


ai mare dreptate. pă bune.

2 comentarii:

Anonim spunea...

un incult, un taran si-un papagal. am zis

Smallest Taboo spunea...

ma intreb cum iti poti forma o parere despre un om doar citind ceea ce scrie..dar unii oameni cauta atentie...si unde mai pui ca " una virtuala" ..sfatul meu : luati-va un caine..