luni, 11 februarie 2008

In atentia fanelor mele!

Din aceasta clipa puteti incepe sa-mi trimiteti scrisori de Valentine's Day. Stiu ca ma iubiti, si tocmai de aceea v-as ruga sa nu scrieti foarte mult. Primesc o gramada de scrisori de la admiratoare din toata tara, si nu am timp sa le citesc pe toate. Scrisorile care ma impresioneaza vor fi publicate pe blog, si premiate corespunzator.

Premiul I - o guma de mestecat, care, desi nu mai e dulce, pastreaza urme din saliva mea. este ideala pentru fetele care n-au apucat inca sa guste din mine.
Premiul II - o statuie care ma infatiseaza, numai buna de pus in altarul care-mi este dedicat.
Premiul III - o atingere timp de o secunda. toate ma vad. multe ma doresc. putine ma ating.

Puteti trimite mai multe scrisori pentru a va spori sansele de castig.

2 comentarii:

Jul spunea...

ce singur si trist trebuie sa fii tu, monstrule marin in universul tau acvatic, in patul tau de alge gol in fiecare dimineata... si sirenele au plecat, si vulpitele de mare, si chiar pupacioasele caracatite si-au luat tentaculele in spinare si au plecat spre alte mari...uof-uof
:)

Monstru Marin spunea...

nu stiu de unde, dar parca a venit un miros de scoici :D