sâmbătă, 8 martie 2008

afacerea secolului

daca vreti bani multi, cititi acest post. daca vreti si mai multi bani, cititi acest post de doua ori.
eram cu hindus la selgros. ca sa iei carucior tre sa bagi o moneda de 5mii, pe care o recuperezi dupa ce duci caruciorul la loc. da, stiati si voi, ca ati mai fost la selgros. ce nu stiati voi e restul.
ducem noi carucioru la loc, si vin la noi doi cocalari.
cocalaru catre hindus: "manca-ti-as pulilii tele, da mie moneda si iti dau 10 mii pa ea". zis si facut. ( doar ca nu i-a mancat pulilii)
hindus a facut profit de 100%.
si in clipa aia mi-a venit ideea geniala. daca stam noi acolo si vindem monede de 5 mii la pret de 10 mii. aberant de genial.
si, in timp ce-mi detaliam eu minunatul plan, trecem pe langa niste oameni. eu pot sa vorbesc si sa merg in acelasi timp!
oamenii aia erau un cuplu, si un strain.
cuplul ii spune strainului: aveti 5 mii?... ca nu am schimbat, va dau 10 mii.
spatiu liber sa va ganditi
















daca va apucati de afacerea asta vreau comision.
daca nu va apucati de afacerea asta, nu o sa-l ajungeti pe patriciu.

3 comentarii:

Anonim spunea...

genial
genial
genial
azi la real, nu, pardon, la kaufland (in tara cumparaturilor din baia mare), vinzatoarea nervoasa nevoie mare a facut un pre-infarct cind cumparatoarea (bine imbracata, cu o naveta de bere in cosuletul de cumparaturi), a scos un stoc impresionant de monede de 5.000 ca sa plateasca berea.
Reactia vinzatoarei: dar bani n-aveti?

Monstru Marin spunea...

asa e bine sa le faci vanzatorilor aroganti. nu te pot refuza. :D

Anonim spunea...

eu am fost cu un prieten sa cumparam o sticla de cico si pt ca nu lucram a trebuit sa spargem mai multe pusculite si ne+am dus cu banii la un butic si+am inceput sa numaram monedele (mai mult prietenul numara) si la un moment dat cand era pe la jumate l-am intrebat ceva si asta a uitat numaratoarea si a inceput iar si i-am mai facut o data o intrebare si asta fiind putin pilit a uitat iar pana s-a enervat femeia a luat maruntul ne-a dat sticla si a zis ca-i numara ea dar sa plecam, ma gandesc ca puteam sa avem chiar mai putin ca n-o interesa decat sa scape de noi