joi, 10 aprilie 2008

acest titlu este dedicat tuturor animalurilor care stie sa se distreze

in urma cu ceva rand am scris un amplu articol despre un caine care a mers cu tramvaiu. un text cu o bogata incarcatura emotionala, istorica si spirituala. l-am scris in cel mai fin stil jurnalistic. un text bine structurat si documentat. gata, ajunge.
ideea e ca, toate sperantele mele de a ma afirma in viata cultural-artistica s-au naruit.
cand am scris despre cainele din tramvai, credeam ca vin cu ceva ce n-a mai vazut neam de neamu vostru. ma vedeam milionar. gasisem un subiect in exclusivitate. o vaca de muls. un burete de stors. o melodie de dansat. dansul opulentei.
azi am vazut alt caine care a mers cu tramvaiu. era singur si avea treaba.
fie ca ne place sau nu, cainii merg cu tramvaiu'. nu trebuie sa ne ascundem dupa deget. e o realitate pe care trebuie sa o acceptam. cainii sunt si ei oameni.


de ce cainii ii miros pe oameni?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca ma intrebai pe mine inainte, ti-as fi spus ca da, ei merg in mod obisnuit cu tramvaiul si ca au tot timpul o treaba! Asa, lipsa ta...