joi, 15 mai 2008

pantaloni scurti

trebuie sa scriu pe blog pentru cei trei cititori ai mei. e musai.
o sa scriu ceva din capul meu. fanii mei, cei 3 la numar ( doua persoane fizice, trei persoane psihice) vor sa manance conopida mintii mele. ei nu vor lyricuri si clipuri sau prostii de pe net. ei vor geniu.
trebuie sa recunosc, umil, ca de ceva vreme nu mai am geniu. mi l-au luat aia de la serviciu. mi-au zis ca ori il dau pe silent, ori mi-l confisca pana vin cu parintii. mi-e frica sa le spun alor mei. stiu sigur ca or sa-mi aplice corectii fizice. nu as vrea sa-mi aplice niciun fel de corectie, pentru ca abia am atins perfectiunea. e uleioasa, ca interiorul unei capsule de omega 3.
maine de dimineata o sa ma tund. simt nevoia unei schimbari. au inceput sa existe femei care nu lesina cand ma vad. e ingrijorator.

2 comentarii:

Anonim spunea...

atita-ti trebe sa te tunzi. vin si te trag de par:)

Monstru Marin spunea...

tai doar o palma ca sa pot sa umblu cu el in vant :D