vineri, 16 mai 2008

love is in the ground

azi la metrou. ma urc in tren. o tipa s-a uitat repede la mine. pe urma a privit in jos. a inceput sa isi linga buzele. m-am apropiat de ea. a urmat un contact vizual de PESTE 10 SECUNDE!!!
asa ceva nu se intampla decat de cateva ori in viata. mie in 21 de ani mi s-a intamplat o singura data. 5 secunde de privit in ochi inseamna o eternitate. 10 secunde inseamna doua eternitati. nici cuplurile cele mai amorezate nu depasesc 4-5 secunde.

prima secunda a fost normala. nimic special.
a doua secunda a fost interesanta.
de la a treia secunda am inceput sa ma simt ciudat.
la a patra secunda mi-am dat seama ca daca cedez primu sunt idiot. probabil asa s-a gandit si ea.
de la secunda a 5-a si pana la sfarsit am simtit un amalgam de sentimente colorate.
ne uitam unu la altu. prada si pradator. nu se stia cine e prada si cine e pradatorul. niciunu nu a vrut sa cedeze. pana la urma s-a dovedit ca am fost doi pradatori.
s-a stabilit o conexiune incredibia. in timpul asta nu stiam ce sa fac. imi veneau in minte tot felul de idei naive: sa fac cu ochiu', sa zambesc, sa fac orice pentru a intrerupe tensiunea.

tipa era cel putin frumusica. 8/10.

in cele din urma a cedat ea. a bagat capul in pamant. eu am inceput sa zambesc cu superioritate.
la prima statie a trebuit sa cobor. daca mai mergeam o statie cred ca ajungeam cel putin la sex salbatic. am ramas blocat. am ajuns la costin georgian si era sa uit ca trebuie sa cobor.

sa fie dragoste la prima vedere? :D

5 comentarii:

Jul spunea...

10 secunde? mai, asta e un blog de fictiune?:)

Monstru Marin spunea...

nu mai scriam daca nu era adevarat :P

Jul spunea...

eh, ai mai metaforizat tu putin situatia. cu umorul caracteristic....

Monstru Marin spunea...

nu am metaforizat, domniţă. m-a luat cu tremurături. creepy feeling...

Unknown spunea...

nu m-am gandit niciodata cat timp te poti uita in ochii unei persoane :-? cand am citit initial 10 secunde nu mi s-au parut decat...10 secunde. acum ca stau sa analizez ai dreptate ..:D