sâmbătă, 21 iunie 2008

femei la volan

nu sunt mitocan!
mergeam cu oamenii mei la baschet. cu masina. o tanti a vrut sa faca stanga intr-o intersectie. ea nu stia ca trebuie ocolit centrul. s-a bagat ca prin porumb. oamenii pe care i-a incurcat au inceput sa o claxoneze. ea s-a crispat si a dat cu spatele. din spate veneam eu. baiat cu reflex, am luat nitel de volan si am evitat dezastrul. daca nu aveam masina murdara rau, mi-o zgaria. opresc putin mai incolo, bag avariile si merg la ea. a parcat cam la 20 de m de locul incidentului.
buna ziua, tocmai m-ati lovit in intersectie.
poftim? cum adica?
ia uitati-va la masina dumneavoastra in spate.
vai, n-am stiut, nu am auzit nimic.
la ea s-a luat nitel vopseaua, la mine nu s-a intamplat absolut nimic.
mi-a zis pe urma ca ii pare rau si ca a mai avut vreo doua accidente de curand. asta e misoginism nu?


Niciun comentariu: