luni, 11 august 2008

ce cată oamenii la mine pe blog

urmează cuvintele prin care oamenii au intrat pe blogul meu cu ajutorul motoarelor de căutare:

* cine a inteles vanilla sky

oare cum se numesc oamenii ăştia care nu înţeleg filme banale şi cauta răspunsul la întrebările care îi frămîntă pe google? cred că tuţi

* de ce mint barbatii?

pentru ca pot. pentru că şi tu minţi. pentru că eşti urîtă şi ţi-a găsit înlocuitor.

* cum sa slabesti mancand

nu se poate să slăbeşti doar mîncînd. programul alimentar trebuie combinat şi cu un anumit set de exerciţii fizice, cel mai important fiind statul pe canapea.

* coaie de peste

chiar...

* gonade

bag de seamă că am un blog potent

* cum deschizi o agentie matrimoniala

apeşi pe clanţă. ha-ha. ha-ha.

* pestele ciinele de mare

mi-a plăcut formularea. e de nota 10 şi de clasa a 5-a cel mult. adevărul e că exista nişte cîini de mare. seamănă cu guvizii, doar că au o ventuză pe piept. sunt otrăvitori.

* viata dee familie a lui costel busuioc

fanii deja se documentează despre idolii lor.

* cum sa agati un barbat bun

bărbaţii buni se agaţă doar de către femeile bune. iar femeile bune ştiu deja cum să agaţe bărbaţi buni.


aveam o grămadă de cuvinte, foarte interesante, dar au dispărut. se inregistreză doar ultima săptămînă pentru că am cont gratuit :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce sa 'cate' ? Posturi bune ;) si barbati buni :))

Monstru Marin spunea...

sper să le găsească

Sushi spunea...

Hai ca imi place cum scrii, ai umor si cred sincer ca ai face cariera in publicitate (nu zic presa scrisa ca ai da cu pumnii in mine):)

Monstru Marin spunea...

mulţumesc, mami :D