sâmbătă, 6 septembrie 2008

BREAKING NEWS / EXCLUSIV / Jaf la drumu' mare pe terasa "La motoare"

cu rimă, cu tot ce vrei.
eram la un suc cu celălalt baiat al părinţilor mei, fratele meu gabi. deodată vine gabi tănase, fostă colegă de liceu. vroia sa facă o poză cînd unu din noi trăgea cu dinţii de o jartieră ataşată unei sticle de Schweppes. l-am lăsat pe gabi. trage omu' cu dinţii, face fata poză şi la final îi lasă frăţiorului sticla cu tot cu jartieră.

se bucura ca un copil. peste ceva timp vine ăla care curăţă mesele. ia stica nedesfăcută spunînd că ei nu vînd aşa ceva. i-am zis că e cadou de la promoţie. a zis că nu se desfăşoară nicio promoţie la Schweppes şi să nu insistăm că iese scandal. nu am insistat, că ieşea scandal. întru pe iqads să mai vad cîte ceva, şi dau peste poza asta:



ca să vezi...
nenorociţilor, o să înfundaţi puşcăria! mess with yahoo, don't mess with us!

Un comentariu:

bartleby spunea...

M-am gandit sa incep ziua citind inca ceva de pe blog-ul tau.
ma oftic de mor daca aflu ceva rau despre tine, ca tocmai incepe sa mi placa foarte mult !