duminică, 7 septembrie 2008

amendă

toată lumea are crize de personaliate. azi credeam că sunt troleu. poliţia m-a văzut şi mi-a dat 1 mil amendă. 50% dacă plătesc repede. mi-a mai dat şi 2 puncte. coliniare.

explicaţia e simplă. foarte multă vreme am mers cu troleul pe un anumit traseu. ştiam drumul foarte bine. azi am încercat să merg cu maşina. era un semn care arata interzis cu excepţia ratb. m-a vaz nenea poliţist şi m-a oprit. nu aveam nici actele, nici carnetu'. doar buletinu'. mă căcasem pe mine. nu a vrut nici şpagă. noroc că a fost de treabă şi m-a scos ieftin. nenea ***** *********, să vă dea Dumnezeu sănătate!.


am avut reţineri înainte să plec fără acte. ele erau cu tati. tot drumul m-am gîndit că o să se întîmple ceva. să-mi fi provocat singur problema? să fie ca în filmul ăla, the secret, care insiră mulţi oameni blegi?

Un comentariu:

bartleby spunea...

serios ca daca te tot gandesti la politisti incepi sa crezi ca nu sunt chiar atat de prosti!